pirmdiena, 2009. gada 15. jūnijs

Diena 13 - origami pteirodaktils

Vakar riktīgi samirku zem lietus - nepaklausīju tēvam, kurš silti ieteica braukt ar autobusu, un gāju no Imantas uz Zolitūdi ar kājām. 20 minūtes ārā - un tu esi ūdenī līdz celim :D Šajā sakarā paliku pie mammas mājās - jo kurpes, zeķes un bikses bija pilnībā nevalkājamas bez žāvēšanas. Tiesa, šodien tas viss arī nebija pilnībā sauss, bet vismaz pastāv kaut kāda iespēja, ka tagad nesaaukstēšos.

Vakar uzdāvināju māsai ekonomisko dāvanu dzimšanas dienā - origami vārnu:

Viņa teica, ka tas drīzāk izskatās pēc pteirodaktiļa, un nevaru viņai nepiekrist :D

Update: Šeit ir viņas taisīta bilde:


Šodien gaidāms TV sižets par eksperimentu Pirmajā Baltijas Kanālā, tieši ap šo laiku (20:30-21:00). Man kabeļtelevīzijas nav, tāpēc būtu lieliski, ja kāds varētu man atsūtīt PBK ziņu raidījuma ierakstu - lai arī es zinu, kā izskatos TV kastē :)

11 comments:

  1. Kapeec tavi apraksti paliek arvien iisaaki. Tev saak pietruukt speeka rakstiit?

    AtbildētDzēst
  2. Interesanta piezīme, jo sākotnēji daudzi cilvēki sūdzējās, ka es rakstu pa garu. Acīmredzot, katram ir sava ideja par to, cik garam jābūt rakstam :)

    Šoreiz vienkārši gribēju iepostot fikso ziņu, un skriet taisīt vakariņas. Mēģināšu turpmāk rakstīt garāk :P

    AtbildētDzēst
  3. 13 diena iztrūkst? neko nedarīji?

    AtbildētDzēst
  4. Es pat teiktu drīzāk, ka 14. diena iztrūkst - posts ir pārsvarā par trīspadsmito :D

    AtbildētDzēst
  5. Cerams, ka kāds nocapturēja raidījumu.
    Labprāt paskatītos kā viņi tevi pasniedza. :D

    AtbildētDzēst
  6. Āāā lol, nepamanīju pohmeistara linku ... :XD

    AtbildētDzēst
  7. And that's a crappy pic of the creature you've got there ;]

    AtbildētDzēst
  8. nu atsūti man labāku un iepostēšu :)

    AtbildētDzēst